Noor & wan
 - Fotopages.com
By: noor razlinawati

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  >  >>]    [Archive]
Monday, 31-Aug-2009 22:19 Email | Share | | Bookmark
baju raya in the house

 
 
 
View all 8 photos...
Baju kurung moden ala-ala ct

size 42
manik berkualiti...
chiffon creep
.
rm120


chiffon korea..
nipis dan full lining.
warna purplr lembut
size m
rm100
















Friday, 20-Mar-2009 16:35 Email | Share | | Bookmark

 


Friday, 20-Mar-2009 13:27 Email | Share | | Bookmark
lamanya tak updatekan..

assalamualaikum semua...nie saje nak save kiter punya blog.selepas nie..barang niaga g jenguk kat
http://noorrazlinawati.blogspot.com/ key. baru nak start balik..kat sini takde lagi barang niaga..cuma kisah-kisah aku n family je.


Tuesday, 23-Sep-2008 00:26 Email | Share | | Bookmark
HAPPY BIRTHDAY TO MEEEE

 
 
 
View all 6 photos...
hehehe....21 sept kite dapat suprise from my hubby...erm terharu nye...time acih papa...mama cayang papa sesangat...








Tuesday, 23-Sep-2008 00:02 Email | Share | | Bookmark
Terima kasih mak...cayang mak!

Waaaa....banyaknya kuih raya mak post.....terima kasih mak..ingat mak kat kite ek. sedap2 semuanya.
nasib baik tak ada yang hancur..terima kasih banyak2..

CANTIKNYAAAAA.....nie baju airis dan fatin...yang airis tu macam besar sket le..x muat untuk pakai raya
tapi yang fatin okey...tima acih mak!

haaaa...untuk kite pun ada....hehehe..actually kain tuh beli kat kuching...tapi jahit kat ganu...
kite tak suke tukar taylor...coz yang kat ganu tu yang the best...walaupun lambat tapi puas hati hehehe

sedihnya tahun ini..beraya berjauhan ngan family....
dah la kat bintulu nie kekawan semuanya balik kg...tinggan kiter je kat sini
tapi takpe..untuk guru2 semenanjung yang tak balik sekolah ada buat sambutan perayaan...
ok la skit....ada makna jugak pakai baju raya hehehe.


[<<  <  [1]  2  3  4  5  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net